Internetovou seznamku využila víc než polovina Čechů

Praha - Internetové seznamky někdy využilo 59 procent Čechů. Polovina z nich na ně chodí jen pro zábavu a necelá desetina se zajímá pouze o sex.

Přidejte svůj názor

A jak slavíte 1. máj vy?

Spřízněnou duši na seznamkách typu Tinder, Bumble, OK Cupid nebo Badoo hledá jen pětina návštěvníků. Vyplývá to z průzkumu antivirové firmy Kaspersky lab.

Uživatelé se na internetu setkávají s falešnými informacemi a fotografiemi, škodlivými odkazy nebo podvodníky, kteří se od nich snažili získat citlivé informace nebo lhali o tom, co od vztahu očekávají.

Celkem 57 procent lidí přiznalo, že při online seznamování lhali. Buď chtěli vypadat lépe, než jací ve skutečnosti jsou, nebo uváděli nepravdivé informace kvůli tomu, aby nachytali své partnery při nevěře.

Každého pátého odrazují falešné fotografie, každý desátý pak nemá rád, když protějšek uvádí nepravdivá očekávání od vztahu. Okolo 11 procent respondentů se setkalo i s tím, že osoba na druhé straně lhala o svém současném vztahu. Paradoxně, a možná i ironicky, jsou odhalením nepravdivých informací daleko více zaskočeni ti, kteří sami lžou.

Vstupte do diskuze
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

Nedaří se vám zhubnout? Většina z nás zapomíná na to základní

24.06.2018 10:56 Řím - Těstoviny patří mezi jednoduchá a rychlá jídla, ovšem i při jejich konzumaci bychom měli být…

Společenské hry? Prozradí o nás víc, než si myslíme, říká psychoanalytik

24.06.2018 09:47 Paříž - Hry pronikají do všech částí našeho života. Zaměstnanci jsou vybízeni k účasti na týmových…

Hrozí nám vážné nebezpečí? Tuhle věc dělá před milováním každý, měla by se…

24.06.2018 06:51 Londýn - Odskočit si před milováním na toaletu je věc, kterou považuje řada lidí a párů takřka za…

Jak správně rozbít vajíčko? Možná jste to celý život dělali špatně

24.06.2018 06:19 Aktualizováno Ať už jsou smažená či vařená naměkko i natvrdo, vejce jsou jednou z nejoblíbenějších položek v…

Související:

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Nejčtenější

reklama
reklama